Total Pageviews

nikah

nikah



About Me

My photo
Diploma In Banking Studies (ITM Dungun) Universiti Pendidikan Sultan Idris (Tanjung Malim) Bachelor(Ed)Major Mathematics

Surah Ar-Raad 1-3

Surah Ar-Raad 1-3

Cikgu Yan

Cikgu Yan

Buah hati Cikgu Yan

Debar

Debar



love

love

we

we

Al-Fatihah

Kawan-kawan ... sedekahkan Al-Fatihah pada orang yang telah kembali kepadaNya

Lagu pilihan

Wednesday, December 16, 2009

Nur kasih

Antara dialog yang terkesan di hati :

" Abg rase bersalah sebab x dapat tunaikan janji semalam"

" Manusia ni x sempurna abg, saya tak harapkan apa2, saya tau abg dah cuba yang terbaik"

....................................................

"Saya tau saya dah xde di hati abg, tapi abg masih di hati saya"

"Orang lain xtau bila dia akan mati, tapi aku tau, aku kan gunakan masa yang ada ni dengan sebaik2nya, dan aku akan habiskan hayatku dengan orang yang aku sayang"

Itu di antara dialog2 drama Nur Kasih malam ni. Memang terkesan di hati.

No comments:

Post a Comment